Objednanie tovaru:


Ak sa Vám nejaký výrobok zapáčil a chcete si ho objednať, prvý krok je, že si ho pridáte do košíka a vyplníte potrebné údaje.

Pri objednávaní ako fyzická osoba, prosím uveďte vaše meno, priezvisko, adresu kam má byť doručený tovar a nezabudnite prosím ani na telefónne číslo, ktoré je potrebné hlavne pri doprave do Balíkoboxu alebo Z-boxu. Na telefónne číslo Vám príde notifikácia od dopravnej spoločnosti.

Pri objednávaní ako právnická osoba (na firmu alebo živnosť) v objednávke tiež uveďte vaše obchodné meno, IČO, DIČ / IČ DPH a fakturačnú adresu ak je odlišná od adresy doručenia.

Ďalší krok je, že za objednávku zaplatíte predom. Máte možnosť si zvoliť bankovým prevodom alebo platbu kartou.

Na objednávky sa vzťahujú pravidlá Sashe podľa predpisu Zbierky zákonov o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služby.............. Predpis č. 102/2014 Z. z.

V skratke, objednávka je zmluvou medzi predávajúcim a kupujúcim.

Objednávku po prijatí obratom potvrdím, o čom budete informovaný.
Po potvrdení objednávky už sa objednávka nedá stornovať. Ak potrebujete niečo na objednávke zmeniť, informujte ma o tom prosím v správe cez internú poštu Sashe. Budeme hľadať riešenie k spokojnosti oboch strán.

Môžete si zvoliť akou cestou chcete balíček dostať:

Balíčky posielam:
- poštou na adresu
- poštou do Vami vybratého Balíkoboxu
- poštou ako balík na poštu
- do Vami vybranej pobočky zásielkovne/Zboxu

Všetky balíčky posielam doporučene kvôli dohľadateľnosti. Na dobierku neposielam.

Balíčky posielam po pripísaní platby na účet. Nakoľko všetky vecičky mám skladom (na objednávku bežne nešijem), takže s odoslaním balíčkov neotáľam. Balíčky sa snažím odoslať ešte ten deň, najneskôr na druhý deň ráno. Po odoslaní Vás budem informovať správou, kde uvediem podacie číslo zásielky. Na základe toho čísla Viete sledovať Vašu zásielku, až kým k Vám nedoručí. 

Ak Ste si zvolili balíček poslať poštou do Balíkoboxu alebo Packetou do Z-boxu, či na výdajné miesto, pri zadávaní údajov prosím vyberte si presne, kde má balíček dôjsť.

Po odoslaní balíka už za balík nezodpovedám, zodpovednosť preberá doručovacia firma.

Ak Vám dôjde balík poškodený, prosím bezodkladne oznámiť a riešiť to s doručovacou firmou ešte za horúca priamo s kuriérom, poštárom, atď. O tejto skutočnosti prosím informujte aj mňa. V takomto prípade máte právo odmietnuť prevzatie balíka.

Po obdržaní balíka a spokojnosti, poteší ma, keď napíšete hodnotenie.

Faktúru Vám vystavím automaticky a nájdete ju priloženú v balíku.

Ak si tovar želáte poslať ako darček pre niekoho a neželáte si pripojiť faktúru, informujte ma prosím o tom v správe.
Nie som platcom DPH.

Reklamácie:

Na každý výrobok sa vťahuje záručná doba 24 mesiacov.

Ako každý kupujúci máte právo na vrátenie tovaru do 14 dni. Tovar nesmie byť používaný, znehodnotený ani inak poškodený.
Zabalený v originálnom obale.

Poštovné v tomto prípade hradí zákazník a nemá právo na vymáhanie poštovného u predajcu. Peniaze vrátim po prevzatí zásielky a skontrolovaní hore uvedeného, vo výške hodnoty tovaru.